Status på ansøgning

Hvornår bliver lånet udbetalt?

Pengene vil være til rådighed på din NemKonto inden for få hverdage efter, at du har underskrevet kreditaftalen og indsendt den nødvendige dokumentation.

Hvilken konto bliver pengene sat ind på?

Vi sætter altid pengene ind på din NemKonto. Det mener vi, er den mest sikre løsning for både vores kunder og os. Derfor har du desværre ikke mulighed for at vælge alternative konti.

Jeg har ikke fået svar på min ansøgning

Hvis du har ansøgt om et lån eller kreditkort og ikke har fået svar inden for 15 minutter, kan det bl.a. skyldes, at du har ansøgt uden for vores åbningstid, at din ansøgning kræver ekstra behandlingstid eller at der ikke er oplyst korrekt e-mailadresse. Du er velkommen til at kontakte os på tlf.:  70 23 58 00 alle hverdage mellem kl. 9:00-17:00 for at få en status på din ansøgning.

Hvorfor har jeg fået afslag på min ansøgning?

Et afslag kan skyldes mange forskellige ting. Vores kreditvurdering er baseret på en samlet vurdering af dine indtastede oplysninger samt den dokumentation, du selv har indsendt og den dokumentation, du har givet samtykke til, at vi må indhente i forbindelse med din ansøgning. Betingelserne for, om vi kan tilbyde dig  et lån eller ej, er derfor en helhedsvurdering, som er baseret på rigtig mange forskellige kvalificeringskrav, vi hverken helt eller delvist har mulighed for at uddybe.

Vi vil dog meget gerne undersøge, om din ansøgning er blevet fejlagtigt behandlet. I så fald skal vi blot bede dig om at kontakte Kundeservice.

Hvornår kan jeg lave en ny låneansøgning?

Vi håber, at du vil vende tilbage igen med en ny låneansøgning, hvis din økonomiske situation ændrer sig.

70 23 58 00

26. marts 2020

Digital håndtering af din økonomi

Klik her og læs mere