Betaling

Hos Express Bank giver vi dig flere forskellige betalingsmuligheder, så du kan sikre, at din betaling falder rettidigt.

Automatisk kortbetaling

Når du er tilmeldt automatisk kortbetaling, betaler du den månedlige ydelse ved at Express Bank trækker det aftalte beløb direkte fra dit Dankort eller MasterCard. På din kontooversigt vil der stå ”Express Bank”, samt det beløb vi har trukket. Tilmelder du dig automatisk korttræk, slipper du for at skulle huske at betale girokortet og sparer evt. gebyr for dette. Pengene vil blive trukket på den første bankdag hver måned og du vil derfor kunne se det på dit kontoudtog fra banken den følgende hverdag.

Det koster o kr. pr. md. at betale via Automatisk kortbetaling.

Ved manglende betaling tillægges et rykkergebyr á 100 kr.

 

Har du fået nyt kort? Skal du huske at ændre dine kortoplysninger på Min Konto. Du logger på Min Konto med MitID her og ændrer det under Betaling => Tilmelding til Automatisk kortbetaling.


Ved manglende eller for sen betaling – find vigtig information her

expressbank-betalingsservice2

Betalingsservice

Med Betalingsservice bliver din månedlige ydelse betalt automatisk på den givne forfaldsdato. Når betalingen er tilmeldt, fortsætter den med at blive betalt via Betalingsservice, indtil dit kundeforhold stopper hos Express Bank eller indtil du afmelder aftalen. På den måde slipper du for at skulle huske at betale girokortet og sparer evt. gebyr for dette.

Vil du tilmelde dig Betalingsservice?
Du kan tilmelde dig via Min Konto. Du logger på Min Konto med MitID her og tilmelder dig under Betaling => Tilmelding til Betalingsservice.

Det koster 15 kr. pr. md. i opkrævningsgebyr at betale via Betalingsservice.

Ved manglende betaling tillægges et rykkergebyr á 100 kr.

Indbetalingskort

Har du valgt at betale via indbetalingskort (girokort), får du hver måned tilsendt dette via e-Boks, som du skal betale i banken eller via din netbank senest til den givne forfaldsdato.

Mangler du et indbetalingskort?
Du bestiller et indbetalingskort på Min Konto. Du logger på Min Konto med MitID her og bestiller indbetalingskortet under Betaling => Bestil indbetalingskort. Du vil modtage dit indbetalingskort inden for 3-5 hverdage efter, vi har modtaget din bestilling.

Det koster 29 kr. pr. md. i opkrævningsgebyr at betale via indbetalingskort.

Ved manglende betaling tillægges et rykkergebyr á 100 kr.

expressbank-indebetalingskort

Ved manglende betaling

Du har tidligere indbetalt via et månedligt automatisk træk fra dit Dankort eller MasterCard.
Hvis du har skiftet bank eller fået nyt kort, sender vi typisk en SMS om manglende betaling.
Har du modtaget en SMS om manglende betaling, er det vigtigt, at du gør følgende:

Mellem den 1. til den 12. i måneden:

Beder vi dig betale via overførsel til vores konto i Danske Bank:

Reg.nr.: 4183
Kontonr.: 3001344072

Husk, at oplyse dit lånenummer. Du finder det i den tidligere fremsendte SMS. Bemærk, hvis du har flere lån, er der forskellige lånenumre – dem finder du også i SMS’en.

Din betaling vil være registreret hos os efter 3 hverdage.

Fremtidige betalinger: ønsker du fortsat at betale via dit Dankort, skal du efter 3 hverdage fra den dato, du har betalt (og inden den 20. i måneden) registrere dine nye dankortoplysninger på Min Konto. Du logger på Min Konto med MitID her og ændrer oplysningerne under: Betaling -> Tilmelding til automatisk kortbetaling. Bemærk, hvis du fortsat er i restance (bagud med din betaling), kan du ikke logge på via Min Konto. 

Mellem den 13. til den 30. i måneden:

Beder vi dig betale via overførsel til vores konto i Danske Bank:

Reg.nr.: 4183
Kontonr.: 3001344072

Husk, at oplyse dit lånenummer. Du finder det i den tidligere fremsendte SMS. Bemærk, hvis du har flere lån, er der forskellige lånenumre – dem finder du også i SMS’en.

Din betaling vil være registreret hos os efter 3 hverdage.

Fremtidige betalinger: har vi ikke registreret din betaling i vores system inden den 15. i måneden, vil du fremover blive opkrævet via girokort. Hvis du gerne vil ændre betalingsmetoden fra girokort til dankort eller Betalingsservice, skal du gøre det via Min Konto. Du logger på Min Konto med MitID her. Bemærk, hvis du fortsat er i restance (bagud med din betaling), kan du ikke logge på via Min Konto.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Find masser af svar på ofte-stillede spørgsmål hos Kundeservice eller kontakt dem direkte.

De sidder klar til at hjælpe alle hverdage mellem kl. 10:00-16:00

Kundeservice