Spørgsmål til kort & kredit

Hvordan opsiger jeg min kredit?

Hvis du ikke ønsker at gøre brug af din trækningsret på din kredit, skal den opsiges skriftligt.

Hvordan opsiger jeg min kredit eller min kortkonto?

Hvis du ikke ønsker at benytte din kredit eller dit kort mere, skal du udfylde en blanket. Du finder blanketten nedenfor, når du klikker på knappen “Udfyld blanket”. Hvis der er et udestående på din konto, vil vi oplyse en restgæld, der skal indbetales, før din konto kan lukkes.

Jeg har bestilt et nyt kort, men jeg har ikke modtaget noget fra jer?

Der kan være opstået en bestillingsfejl, der gør, at kortet ikke bliver dannet – eller at det er forsvundet ved forsendelsen. Der kan dog også være forsinkelser hos kortproducenten. Hvis du efter 10 hverdage ikke har modtaget dit kort, skal vi bestille et nyt til dig. Her skal du kontakte vores Kundeservice for at få bestilt et nyt.

Hvornår modtager jeg mit nye kort?

Der går ca. 10 hverdage fra bestilling til du modtager kortet med posten.

Hvordan bestiller jeg en ny pinkode til mit kort?

Du kan bestille en ny pinkode til dit kort ved at kontakte vores Kundeservice.

Kan jeg beholde den samme pinkode?

Det er desværre ikke muligt at beholde samme pinkode, når du bestiller et nyt kort. Der bliver dannet en ny pinkode til det nye kort.

Koster det et gebyr at bestille et nyt kort?

Det koster et kortbestillingsgebyr på 50 kr.. Gebyret tilskrives din kortkonto.

Se prislisten her

Kan jeg hæve beløbet på mit kort?

Nej, det er ikke muligt at forhøje beløbet på dit kort. Til gengæld kan du søge om et nyt kort med et større beløb på. Du kan læse mere og ansøge om et nyt kort her.

Hvordan spærrer jeg mit kort?

Hvis du har mistet dit kort eller du mistænker, at det bliver misbrugt, er det vigtigt, at du spærrer det med det samme. For kortspærring kan du ringe døgnet rundt på tlf.: 70 30 00 77.

70 23 58 00Udfyld blanket

26. marts 2020

Digital håndtering af din økonomi

Klik her og læs mere