Kontoudtog

Hvordan bestiller jeg et kontoudtog på mit lån?

Du kan følge dine indbetalinger og posteringer de sidste 12 måneder på dit lån ved at logge på Min Konto med dit NemID. Vi kan sende dig et fuldt kontoudtog med alle lånets posteringer. Kontoudtoget bestiller du ved at udfylde formularen nedenfor, hvorefter kontoudtoget sendes til dig pr. mail. Bestiller du kontoudtoget via Min Konto, bliver det sendt til dig pr. post og du modtager det inden for 2-3 hverdage. Du kan logge på Min Konto her.

Koster det noget at bestille et kontoudtog?

Det koster ikke noget at gennemse sit kontoudtog via Min Konto. Hvis du ønsker at modtage et fuldt kontoudtog, koster det 100 kr. pr. kontoudtog. Kontoudtoget bestiller du ved at udfylde formularen nedenfor.

Hvor kan jeg se mine seneste betalinger?

Du har mulighed for at se dine indbetalinger på dit lån for de seneste 12 måneder via Min Konto. Du logger på Min Konto med dit NemID:

  • Vælg Kontooversigt
  • Vælg Kontobevægelser
  • Vælg lån i “rullegardin”
  • Vælg “Søg i kontobevægelser” og vælg herefter perioden

Oversigten kan du vælge at printe eller gemme på din computer.

Kan jeg selv gennemse mine posteringer?

Du har mulighed for at se dine indbetalinger på dit lån for de sidste 12 måneder via Min konto. Du logger på Min Konto med dit NemID. Vælg Kontooversigt derefter Kontobevægelser. Til højre kan du nu vælge hvilket lån, du vil gennemse og derefter trykke Søg i kontoudtog i højre side. Vælg periode og tryk på søg – så kan du se dine posteringer for perioden. Denne oversigt kan du også printe eller gemme på knappen Se resultatet som PDF. Du kan logge på Min Konto her.

Hvorfor har jeg modtaget et kontoudtog, når mit lån er indfriet?

Når du indfrier restgælden på et lån hos os, sender vi et fuldt kontoudtog til dig. På kontoudtoget kan du se, at dit lån er gået i ”nul” og at vi derfor har lukket lånet.

Skriv til osMin Konto

26. marts 2020

Digital håndtering af din økonomi

Klik her og læs mere