Indsigelse

Der er trukket et beløb på mit Visa ONEcard, som jeg ikke kan genkende.

Er der hævet et eller flere beløb på dit Visa ONEcard, du ikke kan genkende eller acceptere, skal du foretage en indsigelse. Du skal i første omgang selv forsøge at løse problemet, ved at kontakte den hjemmeside eller forretning, du har handlet med, før du gør indsigelse. Hvis du ikke finder en løsning med forretningen, skal du gøre indsigelse til Express Bank. Du indsender din indsigelse ved at udfylde blanketten nedenfor. Det er vigtigt, at du medsender skriftligt dokumentation for den kommunikation, der har været mellem dig og virksomheden.

Husk, at dit kort skal spærres med det samme.

Jeg har aldrig modtaget den vare, jeg har købt.

Har du købt en vare, men aldrig modtaget den, skal du rette henvendelse til forretningen med henblik på at få varen eller få dine penge retur.

Jeg har købt en vare, men nu er virksomheden gået konkurs.

Er den forretning du har handlet med gået konkurs, skal du gøre indsigelse til Express Bank.

Jeg har mistet min mobiltelefon og nu er mit Visa ONEcard blevet misbrugt via MobilePay.

Har du mistet eller fået stjålet din telefon og er din MobilePay konto ad denne vej blevet misbrugt, skal du kontakte MobilePay. Det kan du finde hjælp til her.
Har du derimod mistet dit Visa ONEcard og er det blevet misbrugt via en ny tilmelding til MobilePay, skal du gøre indsigelse mod trækningen hos Express Bank.

Udfyld blanket og gør indsigelse

01. december 2020

Express bank udvikler app forud for nyt krav om to-faktor godkendelse

Klik her og læs mere