Mærk friheden med ny app

Ny version 1.5!
Har du allerede hentet appen og har du en iPhone, skal du selv sikre at opdatere til nyeste version.

Gå i banken hvor som helst, når som helst

Med den nye app fra Express Bank har du din bank lige ved hånden, hvor end du befinder dig. Ét klik med tommelfingeren er alt, det kræver for at få et overblik over dit lån eller din kredit, lave en ekstra indbetaling og meget mere. Nemmere bliver det ikke at holde styr på økonomien, når det passer ind i dit liv.

Den nye app rummer mange af de samme funktioner, som du allerede kender fra Min Konto og meget mere vil komme! Dertil kommer friheden til at gå i banken, hvor som helst og når som helst.

Download appen i App Store eller Google Play – og mærk friheden!

  • Tjek balancen
  • Spær mistet kort
  • Lav ekstra indbetaling
  • Og meget mere

Iphone-DK_web_v2

App Store-bruger?

Har du en iPhone, går du direkte til appen og App Store ved at scanne QR-koden nedenfor. Installér appen og følg instrukserne.

QR-AppStore-768x500

Google Play-bruger?

Har du en Android, går du direkte til appen og Google Play ved at scanne QR-koden nedenfor. Installér appen og følg instrukserne.

QR-GooglePlay-768x500

Kom i gang

  • Hvor finder jeg appen?
  • Appen er gratis og er tilgængelig i App Store og Google Play. Har du en iPhone kan du finde appen i App Store og har du en Android, kan du finde appen i Google Play. Du følger bare instruktionen skridt for skridt, når du har hentet appen. Vær opmærksom på, at du skal bruge MitID for at aktivere og logge på appen.

  • Hvad kræver det for at kunne anvende appen?
  • Du skal enten have en iPhone eller en Android mobil og dernæst hente appen i enten App Store eller Google Play. Du skal bruge MitID for at logge ind og så skal du være kunde i Express Bank.

  • Hvem kan bruge appen?
  • Du skal være kunde i Express Bank for at få adgang til appen.

  • Skal jeg have en smartphone for at kunne anvende appen?
  • Ja, det kræver, at du har enten en iPhone eller en Android for at kunne benytte appen.

  • Hvilke login-metoder er tilgængelig med appen?
  • Du kan logge ind med din selvvalgte kode, finger-touch eller FaceID.

  • Jeg kan ikke installere appen - hvad kan det skyldes?
  • Det kan være, at du er nødt til at opdatere versionen på din Android eller iOS – det gør du under “Indstillinger” i din smartphone. For iOS fungerer appen kun, hvis du har hentet seneste opdatering eller nogen af de to tidligere versioner. For Android er det seneste opdatering eller tre tidligere versioner. Kan du stadig ikke hente appen på trods af opdatering, kan det skyldes, at din mobil er for gammel til appen.

  • Jeg har en Android og har problemer med MitID
  • MitID på Android devices – skal åbnes i en Chrome eller Samsung Internet Browser.

    • Problem: Visse brugere oplever problemer med MitID validering på Android telefoner.
    • Årsag: MitID understøtter kun visse versioner og browsere på Android (Chrome og Samsung Internet) – se mere her:  https://www.mitid.dk/hjaelp/hjaelpeunivers/tekniske-krav/?language=da-dk
    • Løsning: Tilsikre dig, at du har en understøttet version af Android installeret. Yderligere, skal du sikre dig, at dit device anvender en understøttet browser. Dette kan du gøre i indstillingerne på din telefon. Du kan gøre følgende:  Settings > Apps > Chrome / Samsung Internet > ‘Enable’.

    Hvis det ikke virker, så prøv en ekstra gang eller kontakt vores Kundeservice på tlf.: 70 23 58 00

  • Hvor sikker er appen?
  • For at få adgang til dine konti i appen skal du identificere dig selv med MitID – ligesom du kender det fra din primære bank. Du er altså altid logget ind med en krypteret forbindelse, når du logger ind med MitID. Da vi er en bank, har sikkerheden stor bevågenhed, hvilket betyder, at vi løbende overvåger udviklingen af ​​sikkerhedsløsninger og løbende udsætter vores systemer for omfattende test. Skal du overføre penge fra én konto til en anden, skal du ligeledes godkende overførslen med MitID.

Tjenester i appen

  • Kan jeg lave overførsler i appen?
  • Nej, det er desværre ikke muligt at overføre penge fra én konto til en anden i appen.

  • Kan jeg spærre mit kort og hvordan?
  • Det gør du under “Kortmuligheder” og ved at klikke på “Spær kortet”.

  • Hvordan laver jeg en kontantoverførsel til min NemKonto
  • Du kan desværre ikke lave en kontantoverførsel til din NemKonto.

  • Kan jeg indfri mit lån i appen?
  • Ikke lige nu, men det forventer vi, at du kan inden for nærmeste fremtid. Du kan fortsat indfri lån for op til 25.000 kr. i Min Konto. Ved indfrielese af lån over 25.000 kr. skal du kontakte Kundeservice.

  • Hvor ændrer jeg mine personlige oplysninger?
  • Tryk på “Profil-ikonet” øverst i højre hjørne og dernæst “Personlige oplysninger”.

  • Hvor kan jeg ændre mit samtykke til markedsføring?
  • Under “Profil” kan du ændre i dine samtykker til markedsføring. Vær’ opmærksom på, at det kan ske, at vi krydser hinanden, hvis du ændrer dit samtykke i det øjeblik, hvor vi udsender tilbud eller andet godt.

Andet

  • Appen er blevet deaktiveret - hvad gør jeg?
  • Hvis du ikke aktivt har brugt appen i et stykke tid, vil den deaktivere og du er derfor nødt til at aktivere den igen for at kunne logge ind. Nogen gange driller det lidt, men her kan det hjælpe at slette appen fra din telefon og hente den på ny i App Store eller Google Play.

  • Vilkår for brug af Express Bank app
  • Hent Vilkår for brug af Express Bank app på dansk her

    Hent Vilkår for brug af Express Bank app på engelsk her

Brug for hjælp?

Fik du ikke svar på dine spørgsmål og har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte Kundeservice på:

Tlf.: 70 23 58 00
Hverdage mellem kl. 10:00-16:00