Velkommen til
Express Bank

Express Bank stopper for udlån i Danmark. Læs mere om beslutningen her

Find svar på ofte stillede spørgsmål

    Hvordan indfrier jeg mit lån?

    Indfrielse af lån under 25.000 kr.

    Har du et lån eller en kredit på under 25.000 kr., kan du indfri lånet/kreditten via Min Konto. Du kommer videre til Min Konto her og ved at logge ind med MitID.

    Bemærk: har du et kort tilknyttet til din kredit, bliver kortet ikke automatisk lukket, hvis du indfrier kreditten.

    Indfrielse af lån over 25.000 kr.

    Ønsker du at indfri et lån eller en kredit på mere end 25.000 kr., skal du kontakte vores Kundeservice på tlf.: 70 23 58 00

     

    Hvordan laver jeg en ekstra indbetaling?

    Du kan altid lave ekstra indbetalinger på dit lån eller kredit. Vi tilskriver ikke noget gebyr for ekstra indbetalinger.

    Beløbet skal overføres til vores konto i Danske Bank:
    Reg.nr.: 4183
    Kontonr.: 3001 344 072
    I teksten til modtager: skriv dit ’lånenummer’.

    Du kan se dit lånenummer øverst i højre hjørne på din låneaftale. Din indbetaling registreres på dit lån efter 1-2 hverdage.

    Hvor kan jeg se min restgæld?

    Du kan altid se din restgæld, kontooversigt og seneste posteringer via Min konto. Du logger på Min Konto med MitID.

    Under: “Betaling / Indfrielse af lån” kan du beregne din præcise restgæld.

    Under: “Kontooversigt” kan du se de seneste posteringer på dit lån og du kan søge 12 måneder tilbage i posteringer.

    Under: “Tilbud til dig” kan du se, om vi har nogle lånetilbud, som ligger klar til dig.

    Du kan logge på Min Konto her

    Kan jeg optage et nyt lån hos Express Bank?

    Nej, det er desværre ikke længere muligt at optage et nyt lån hos Express Bank eller at forhøje et eksisterende lån. Banken har besluttet at afvikle sine aktiviteter og dermed stoppe for udlån. Det betyder, at du ikke længere kan ansøge om et lån her på siden, men at du stadig kan finde os hos nogle af vores samarbejdspartnere i detailhandlen. Er du allerede kunde, har det ingen betydning for dit lån på nuværende tidspunkt. Vi holder åbent, og fortsætter med at holde åbent for dig og vores øvrige kunder, så længe I har en konto i banken. Læs mere om beslutningen her

    Hvordan opsiger jeg min kredit/kort?

    Hvis du ikke ønsker at gøre brug af din trækningsret på din kredit, skal den opsiges skriftligt. Det gør du ved at udfylde en blanket, som du finder her.

    Jeg skal bruge min forsikring - hvad gør jeg?

    Ved krav om erstatning skal du hurtigst muligt anmelde enhver forsikringshændelse til BNP Paribas Cardif på telefon 80 70 20 80 eller online her. I tilfælde af dødsfald skal dødsboet ligeledes kontakte BNP Paribas Cardif. BNP Paribas Cardif har åbent mandag-fredag fra kl. 9:00 til 16:00.

Fandt du ikke, det du søgte?
Skyd genvej og find svar på flere spørgsmål i vores FAQ.

Skyd genvej til FAQ

Rejsetips

Hvor går ferien hen?

Hvor er det billigst – og hvor er det dyrest at rejse hen? Læs mere og find gode råd til, hvordan du lægger et (realistisk) feriebudget.

Gå i banken når som helst, hvor som helst

Med vores app har du Express Bank lige ved hånden, hvor end du befinder dig. Ét klik med tommelfingeren er alt, det kræver for at få et overblik over dit lån eller din kredit.

Læs mere og hent appen

Hent gratis madplansskema

Vores gratis print-selv madplansskema er delt op, så du kan planlægge retterne ud fra ugens syv dage.

Hent gratis skema her

  • Vedtagelse af bøde til Ekspres Bank A/S
  • Redegørelse om påbud til Ekspres Bank A/S | Undersøgelse af lønpolitik og lønpraksis

Få hjælp hos Kundeservice

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, har vi samlet endnu flere spørsgmål og svar, som forhåbentlig kan hjælpe dig videre.

 

Find svar og hjælp her